Tuesday, July 21, 2009

MY MINI NARS COLLECTION

This is my ity-bitty Nars collection. I do love it, but unless I'm soooooo in love I won't get it.
Nars has beautiful colors, but they can be very glittery, pricey.

BLUSH: L-R: Sin/Casino Orgasm/Laguna Madly


The e/s colors are pretty, but they sometimes make my eyes itchy. I have really bad allergies, so I haven't splurged on them. They are very pigmented & easy to blend though.


EYESHADOWS L-R Holiday Palette 9947, Cordura, NightBreed

Cordura Duo swatch. This is a great color because either color can be worn 2gether or alone for a beautiful eye.
Madly Swatch. This can be used as a bronzer/blush. It's not orange or brown. A sheer color to brighten the face.
What do you think of Nars? What's your fave Nars product?

13 comments:

C. said...

NARS glosses are ok in my opinion, they have a funny taste >:( hehe. your collection looks very nice! their blushes are awesome. i wanna try albatross soon since im in the market for a good highlighter. have you tried it?

Edna said...

Thats a lot of NARS products. I was so close to buying the holiday palette but the BF told me I didnt need it :(

I only have 3 NARS products- Orgasm blush, Orgasm and Female trouble lipglosses. I really like the lipglosses but I only use it when I go clubbing. I like busting it out in the bathroom :) And with Orgasm blush- it's sooo pretty! It's my sister's "to goto blush" when she stays over with me.

Tali said...

Love the blushes.. torrid is my fave!
Your collection isnt so mini.. you have great items!!

Zoe said...

Wow..u have a lot,I love Nars blushes ,they are the best^^

Chrissy said...

Nars is so expensive, but from what I've seen I think it's quality for the price. Nice collection!

Christine said...

I haven't ventured into Nars yet but I've been looking at it for a while and seeing your collection kinda makes me wanna go out and get one :)

XRocksmama said...

Cordura, NightBreed are really pretty! and Madly is a very universal colors. Good picks!

I really like Luster blush and Albatross highlighter. Both are my HG :)

Dana Yoshimizu said...

Looking at your collection makes me jealous because I don't own any NARS products! >_<

Elisa Marie! said...

i need to get me some Nars products just havent.. dont that yet lol :)..

lola said...

i love their blushes, eyshadows and of course laguna...but their nightrange is horrible...

Hell Candy said...

Nars is horrifically expensive in the UK so I've only got a few eyeshadows but I am very attached to "fathom" :)

Iyah said...

oohh lots of Nars! I only have 3 NARS.. ahahah! the big palette and 2 blushes. I want their eyeshadows because they are very pigmented! :D

Anonymous said...

Just want to say what a great blog you got here!
I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going!

Cheers
Christian, iwspo.net

Related Posts with Thumbnails